Skocz do zawartości

Regulamin

Ostatnia aktualizacja 05.05.2020r.
Serwis Grand-Skill zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.


Regulamin wchodzi w życie w dniu 18.04.2020r.

§ Zasady Ogólne
1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Osoba łamiąca regulamin zostanie ukarana warnem, a w przypadku nagminnego niestosowania się do zasad, banem permanentnym.
2. Zakaz umieszczania na forum treści rasistowskich, pornograficznych, wulgarnych, obrażających określone grupy społeczne, a także namawiających do nienawiści.
3. Zakazuje się reklamowania innych sieci, stron konkurencyjnych, serwerów i tym podobnych.
4. Zakaz umieszczania treści o których autor wie, że są nieprawdziwe lub niezgodne z prawem.
5. Nick użytkownika nie może zawierać adresów innych stron oraz znaków specjalnych.
6. Zakazuje się posiadania w sygnaturze:

  • Rozmów prywatnych (chyba, że obie strony wyrażają zgodę).
  • Treści obraźliwych, pornograficznych, rasistowskich itd. itp.

7. Zakaz posiadania tzw. "multikont". W przypadku, gdy 2 osoby korzystają z tego samego komputera należy to zgłosić administracji.
8. Używanie wszelkich auto-refreshy i innych programów do nabijania czasu online na forum skutkuje blokadą konta.
9. Zabrania się podawania swojego loginu i hasła do konta na forum osobom trzecim.
10. Zakaz upubliczniania prywatnych wiadomości gdziekolwiek, czy jest to prywatna wiadomość na forum, GG lub FB ma tam zostać, nie tolerujemy upubliczniania wiadomości prywatnych.
11. Na forum jest możliwość przeklinania, natomiast z umiarem - nie obrażając przy tym nikogo.
12. Zakaz ustawiania nicków niezgodnych z regulaminem, ustawianie takiego nicku grozi nadaniem ostrzeżenia, ograniczenia, bądź blokadą konta.
13.  W przypadku starania się o rangę na Grand-Skill, zakazuje się posiadania rang na innych forach.
14. Osiągniecie 3 ostrzeżeń na swoim koncie równa się ze zbanowaniem konta na forum.
15. Użytkownicy zobowiązani są zakazem publikacji wszelkich materiałów chronionych prawem autorskim - chyba, że jesteś właścicielem praw autorskich lub są własnością właściciela strony.
16. Nieustępujące prośby o rozpatrzenie określonego podania, bądź skargi będą automatycznie otrzymywać negatywny werdykt.
17. Wiadomości prywatne oraz treści o charakterze gróźb karane są banem permanentnym.
18. Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody. 
19. Jeśli nie jesteś autorem pracy, którą udostępniasz na forum musisz podać źródło.
20. Administrator może pozbawić użytkownika grupy Premium i innych wykupionych przywilejów jeśli działa na niekorzyść forum lub serwerów.

§ Tematy & Posty
1. Tematy nazywaj zgodnie z ich treścią.
2. Nie umieszczaj tych samych tematów w różnych działach.
3. Pisząc post staraj się, aby był on na temat. (Dotyczy to również tworzonych tematów)
4. Staraj się, aby Twój post był czytelny, przejrzysty. (Dotyczy to również tworzonych tematów)
5. Pisząc post pamiętaj o ortografii i interpunkcji. (Dotyczy to również tworzonych tematów)
6. Zakaz tzw. spamowania czyli pisania posta pod postem. (Opcja edytuj)
7. Zakazuje się komentowania tematu w chwili, gdy nie dotyczy on Twojej osoby (skargi), bądź Twoja odpowiedź będzie wypowiedzią zbędną (nic nie wnosi do tematu).
8. Upewnij się że treść, którą dodajesz nie zawiera adresów innych stron.
9. W jakimkolwiek temacie w dziale "Gry & Zabawy" swój post możesz napisać dopiero wtedy, gdy przed tobą wypowiedziały się 4 inne osoby.
10. Reklamowanie stron/serwerów w dziale, który nie jest do tego przeznaczony grozi nałożeniem ograniczeń na konto lub banem.
11. Niezastosowanie się do konkretnego wzoru (podanie, dział banów, skargi itp.) powoduje ukrycie tematu.
12. Zakazuje się plagiatowania prac, czyli podpisywania się pod cudzą pracą. W takim przypadku należy podać źródło oryginalnej twórczości.
13. Zakaz nadmiernego plusowania po znajomości.
14. Pisząc temat lub post staraj się zachować zasady poprawnej pisowni.


§ Podania
1. Zakaz wypowiadania się pod swoim podaniem.
2. Zakaz wypowiedzi typu "neutralnie, powody up/wyżej". Jeśli nie masz własnego zdania to się nie wypowiadaj!
3. Nie uzasadniamy swoich decyzji na TAK, sugerując się tylko spełnionymi wymaganiami.
4. Podanie można składać raz na 7 dni.

§ Załączniki
1. Dodając na forum załącznik upewnij się, że nie ma on adresów innych stron.
2. Jeśli plik jest duży skompresuj go do formatu*.rar lub *.zip.
3. Osoba, która udostępni pliki posiadające wirusa lub inne szkodliwe rzeczy zostanie zbanowana.
4. Podając link do pobrania pliku z innej strony niż grand-skill.pl, masz obowiązek wstawić skan pliku, inaczej plik zostanie skasowany.


§ Bany
1. Screeny

  • Gracz, który otrzymał screeny ma 24h na wstawienie ich w odpowiednim dziale po tym czasie prośba o ub zostanie automatycznie odrzucona.
  • Screeny muszą być spakowane w paczkę *.rar.
  • Paczka ze screenami musi zostać wrzucona na hosting ZippyShare.com lub jako załącznik do tematu.


2. Zwykły Ban

  • Gracz, który otrzymał zwykłego bana ma 24h na odwołanie się od bana w innym przypadku ban zostaje na zawsze.
  • W przypadku, gdy gracz zbanowany odwoła się od bana, to admin banujący ma obowiązek dostarczyć dowody, iż ban był słuszny.
  • Gdy gracz odwoła się od bana, a admin banujący nie wstawi dowodów, to gracz dostanie UB.


3. Dział Banów

W tym dziale prawo do głosu mają tylko:

  • Administracja
  • Członkowie UBTeam
  • Osoba zbanowana
  • Admin banujący
  • Świadkowie


§ Statusy (aktualizacje statusów)
1. Wszelkie statusy zawierające ofertę wymiany punktami reputacji będą usuwane.
2. Zakaz reklamowania innych stron/portali/for/kanałów etc. Dotyczy to zarówno samych nazw, linków, jak i obrazków/zdjęć.
3. Notoryczne spamowanie tym samym statusem lub nagminne pisanie w małych odstępach czasowych nowego statusu jest zabronione.
4. Umieszczanie reflinków w statusach jest zabronione.
5. Zabroniony jest wszelkiego rodzaju hating, wyzwiska, obrazy. Dotyczy to również linków, jak i obrazków/zdjęć.
6. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusów użytkownika bez podania przyczyny.


§ Profil STEAM
1. Zakaz rejestracji przez profil steam, który posiada w nazwie inną sieć, użytkownik może zostać ukarany banem lub punktami ostrzeżeń, o których liczbie decyduje moderator lub admin banujący.


§ Czat
1. Czat służy do luźnych rozmów.
2. Z czatu może korzystać każda osoba zarejestrowana na forum.
3. Na czacie można napisać maksymalnie 4 wiadomości pod rząd.
4. Zakazuję się nadużywania wulgarnych słów. 
5. Zakazuję się wszczynania kłótni między użytkownikami.
6. Zakaz spamowania emotikonami np. 1. xD 2. xDD 3. xDDD itp.. 
7. Zakazuję się do prowokowania innych do kłótni.
8. Jeśli widzisz, że ktoś się kłóci na czacie najlepiej nie komunikuj się z nim. Zgłoś to administracji.
9. Zakaz dyskusji nt. blokad, zgłaszania cziterów - od tego jest odpowiedni dział (Zgłoś czitera).



§ Giełda
1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wystawione materiały na giełdzie.
2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności finansowych w przypadku oszustwa.
3. Administrator nie odpowiada za wszelkie transakcje i umowy zawarte w dziale Darmowe ogłoszenia.


 

Zakazuje się kopiowania, powielania jakiejkolwiek części forum pod groźbą z art. 25 prawa autorskiego
http://pl.wikisource.org/wiki/Prawo_autorskie_(ustawa_z_4_lutego_1994_r._tekst_jednolity_z_2006_r

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.